Reklamációs eljárás

A reklamációt a garancialevélben / reklamációs nyomtatványon feltüntetett fióküzletben kell bejelenteni. Javasoljuk, hogy a reklamációt a megadott címre küldje el.

A reklamált áruhoz a kitöltött reklamációs nyomtatványt is mellékelni kell. Innen tölthető le. A szabályszerűen kitöltött nyomtatvány meggyorsítja a reklamáció rendezését.

A vevő (saját érdekében) biztosítja, hogy a reklamált áru megfelelő, és az árunak kellő védelmet biztosító csomagolóanyagba legyen becsomagolva, és amennyiben szükséges, akkor ez a csomagolóanyag törékeny áruk szállítására is alkalmas lesz (megfelelő jelekkel ellátva). A szervizközpont a reklamáció elbírálása és a reklamáció elintézése után felszólítja a vevőt a kijavított áru átvételére. A reklamált árut - ha lehetséges - akkor az eredeti csomagolásában küldje meg. A fuvarozó cég nem vállal felelősséget a rosszul / alkalmatlan módon / nem megfelelően becsomagolt árukért. FIGYELEM! A rosszul / alkalmatlan módon / nem megfelelően becsomagolt termékekre a garancia érvényét veszti, ha a termék a szállítás közben megsérült!

A saját érdekében ellenőrizze le a kikézbesített terméket (hiányosságok, mechanikus sérülések stb.). A kézbesítéstől számított 24 óra eltelte után ilyen jellegű reklamációkat nem fogadunk el, ha nincs mellékelve a fuvarozó céggel közösen kitöltött kárfelvételi jegyzőkönyv.

Mellékelni kell:

  • az áru tulajdonjogát bizonyító okmányt (számla, készpénzfizetési bizonylat – lehetőség szerint másolat), vagy meg kell adni a számla számát (átutalási azonosítót),
  • garancialevelet (ha az áru vásárlásakor ki lett töltve, vagy mellékelve volt) / reklamációs nyomtatványt,
  • a meghibásodás jellegének, gyakoriságának, megjelenésének a legpontosabb leírását.

A reklamáció bejelentésének a helye itt.

Ha nincsen tisztában a reklamációs eljárás folyamatával, akkor hívjon fel bennünket telefonon, vagy küldjön üzenetet: +420 601 587 104 / +420 266 190 190, e-mail: reklamace@uni-max.cz.