Szerviz szolgáltatások és árak

A gyártó mindent megtesz a maximálisan elérhető minőségért, a kereskedő a szolgáltatások magas szinvonaláról gondoskodik - a felhasználó pedig szakértő módjára használja a gyártmányt, és megfelelően gondoskodik arról, ennek ellenére előfordulhatnak meghibásodások.

Ezt követően a szervizközpontunkon múlik, hogy a fentiekhez hasonlóan mindent megtegyen annak érdekében, hogy a lehető legrövidebb időn belül minden a régi kerékvágásban mehessen tovább. Amint a szervizünkhöz beérkezik az adott berendezés javításra, ott azonnal megkezdődik a munka, és általában a javításra az általánosan adott 30 napot sem vesszük igénybe.
Bizonyos berendezéseket azonban a jótállási időn belül csak a specializált márkaszerviz javíthatja meg (a címet a garancialevél tartalmazza), és ha Ön úgy dönt, hogy a javítást rajtunk keresztül kéri (amit mi szívesen megteszünk), kérjük vegye figyelembe azt is, hogy mi sem tudunk többet tenni a javítás megsürgetése érdekében, a hibás terméket nekünk is ebbe a szervizbe kell megküldenünk javításra. Továbbá a szállítási idő is hosszabb lesz (tőlünk a szervizbe majd vissza) - ezért sürgős esetekben előnyösebb lehet közvetlenül a márkaszervizbe megküldeni a meghibásodott terméket.

A berendezés meghibásodása nem kellemes esemény - ezért a gyakorlatban gyakran találkozunk olyan vevői igényekkel, amelyek eltérnek a hagyományos megoldásoktól.
Ezt rövid helyzetelemzés követi, majd tájékoztajuk a vevőnket a szolgáltatásokról és a kapcsolódó előírásokról, és mindent megteszünk a vevőnk helyzetének javítására:

  1. A meghibásodot áru garanciaidőn belüli és túli szállításának biztosítása az ÁKF* szerint a vevő kompetenciájába tartozik, mind szervezési mind pénzügyi oldalról. Mi megértjük azt, hogy a vevőnek erre nincs ideje és kedve. Ezért szeretnénk segíteni azzal, hogy magunkra vállaljuk a meghibásodott termék szállítását, saját szállítóeszközzel - amivel levesszük a vevő nyakáról a gondot és a felelősséget.
    Ennek a szolgáltatásunknak az árait a Szállítási költségek díjtáblázatában* találja meg (minden utat oda-vissza számlázunk)
  2. A vevő legnagyobb gondossága ellenére is előfordulhat (garanciaidőn belül és azon túl), hogy a termék olyan sérülést szenved el, amelyikre nem vonatkozik a garancia (mechanikus kopások, vagy sérülések stb.). Ez sem jelent gondot, mert a szervizcsapatunk a lehető legrövidebb időn belül megjavítja a hibás terméket, vagy ha azt gazdasági okoból már nem érdemes megjavítani, akkor más megoldást javasol.
    A vevő ilyen esetben a felhasznált pótalkatrészek árát, valamint a szervizszakemberünk óradíját* fogja megfizetni.
  3. A Murphy-törvények szerint ami elromolhat, az el is fog romlani - és ez általában akkor történik, amikor a legkevésbé várjuk (egy munka befejezése előtt, vagy a legtöbb munkát adó szezonban). Mi mindent megteszünk azért, hogy a hibát a lehető legrövidebb idő alatt kijavítsuk, de néha a pár nap is rendkívül hosszú idő a vevő szemszögéből nézve. Ilyen esetkre ajánljuk az expressz javításokat (megvárható javítások, péntek délutáni javítás stb.)
    A vevő ilyen esetben a felhasznált pótalkatrészek árát, valamint a szervizszakemberünk 40 %-kal megemelt óradíját* fogja megfizetni. (amennyiben a vevő az expressz megoldást kívánja alkalmazni garanciaidőn belüli javítások esetében, akkor csak a szervizszakemberünk óradíjának a 40 %/-t fogja megfizetni)
  4. Néha előfordul, hogy a vevő olyan meghibásodással fordul hozzánk, amely valójában nem is hiba. Hogyan fordulhat ez elő? - a berendezés azért nem működik, mert kiégett a biztosítéka (amit egyébként a vevő is kicserélhetne), vagy a vevőnek nem volt elég ideje elolvasni a használati utasítást, és a berendezés máské