Reklamáció és visszaküldési eljárás
A reklamáció vagy az áru visszaküldésének eseteit célszerű közvetlenül az ügyfélnek elektronikusan elindítani.
Ezt a lehetőséget a Retino szolgáltatás biztosítja. A reklamáció vagy a visszaküldés egyszerű bejelentéséhez elegendő ismerni azt az e-mail címet, amelyet a rendelés során használt (ideális esetben a rendelés számát is).
Az ügyfél az engedélyezett méretű és súlyú csomaghoz megrendelheti a szállítást a uni-maxhoz otthona kényelméből, vagy leadhatja azt a futárszolgálat átvételi pontján. A Retino szállítási címkét generál az ügyfél számára, amelyet kinyomtathat és ráragaszthat a visszaküldött áru csomagolására. Fontos odafigyelni a méretre és a súlyra, amelyet a futár át tud venni és kézbesíteni tud. A pontos specifikációt a konkrét szállítási mód kiválasztása után, még a szállítás megrendelésének megerősítése előtt fogja látni.
Az ügyfél áttekintést kap a reklamáció teljes folyamatáról. Lehetőség van gyors kommunikációra az ügyfél és az eladó között, ami jelentősen felgyorsítja az ügyintézést.
Kivéve azokat az eseteket, amikor a javítás elvégzésére más személy van kijelölve, a reklamáció (hibás teljesítésből eredő jogok érvényesítése) benyújtásának helye az eladó telephelye a következő címen: Hlavní 29 (3. csarnok uni-max), 277 45 Úžice, Csehország, ahol a reklamáció elfogadása az eladott áru jellegére való tekintettel lehetséges.
Ha a javításra kijelölt személy az eladó helyén vagy a vevőhöz közelebb található, a vevő a hibát annál a személynél köteles bejelenteni, aki a javításra kijelölt.
A vevő saját érdekében gondoskodik arról, hogy az áru megfelelően és biztonságosan legyen becsomagolva, olyan csomagolóanyagba, amely megfelel a törékeny áru szállítási követelményeinek, valamint ellátja a küldeményt megfelelő jelölésekkel. Cégünk szervizközpontja a reklamáció megfelelő feldolgozása után felszólítja a vevőt a javított áru átvételére. A reklamációra visszaküldött árut – ha lehetséges – eredeti csomagolásban kérjük elküldeni. A fuvarozó nem vállal felelősséget a helytelenül (nem megfelelően vagy elégtelenül) csomagolt reklamációs küldeményekért. FIGYELEM – Helytelenül vagy elégtelenül becsomagolt reklamációs áru esetén, amennyiben a szállítás során mechanikai sérülés keletkezik, a hibás teljesítésből eredő jogok nem érvényesíthetők.
Ajánljuk:
- az áru tulajdonjogát igazoló dokumentum (számla, blokk – ha lehetséges, másolat), vagy a változó szimbólum megadása
- garancia-/reklamációs jegy (ha a vásárláskor kiállításra került)
- a hiba, annak megjelenése és esetleges előfordulási gyakoriságának lehető legpontosabb leírása
A reklamáció intézéséhez szükséges címet itt találja.
Ha bármilyen kérdése van a reklamációs eljárással kapcsolatban, javasoljuk, hogy konzultáljon munkatársainkkal a +420 246 066 136 telefonszámon, vagy írjon e-mailt a következő címre: e-shop@uni-max.hu.
A fogyasztónak 14 napon belül joga van indoklás nélkül elállni a szerződéstől. Ez a határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amikor Ön vagy az Ön által megjelölt, a szállítótól eltérő harmadik fél átveszi az árut, vagy
- az utolsó darabot, ha egy rendelésen belül több darab árut rendelt, amelyeket külön szállítanak,
- az utolsó tételt vagy részletet, ha az áru több tételből vagy részből áll, vagy
- az első szállítmányt, ha a szerződés rendszeres szállítást ír elő meghatározott időtartamra.
A fogyasztót nem terheli semmilyen költség a visszaküldött áru raktárba történő átvételekor (a szerződéstől való elállás esetén). Az egyetlen költség a vevőtől az eladó címére, illetve a Retino szolgáltatáson keresztül kiválasztott átvételi helyre történő szállítás díja. A visszaküldött áru ellenértékének visszatérítése szokásosan az elállástól számított 14 napon belül történik.
A reklamációt, beleértve a hiba elhárítását is, harminc (30) napon belül el kell intézni, és erről a vevőt tájékoztatni kell, kivéve, ha az eladó a vevővel hosszabb határidőben állapodik meg. Ha az előző mondatban megadott határidő eredménytelenül telik el, a vevő elállhat a szerződéstől, vagy megfelelő árengedményt követelhet. A reklamációs eljárás befejezése után a vevőt elsősorban telefonon értesítjük, ismételt elérhetetlenség esetén e-mailben vagy írásban levélben. A vevő tájékoztatást kap a reklamációs eljárás menetéről, annak eredményéről, és megállapodunk az áru átadásáról vagy újbóli kiszállításáról. Az árut csak a vevő hozzájárulása után küldjük ki, hogy elkerüljük az esetleges elérhetetlenségből adódó problémákat a kézbesítési helyen.
Minden reklamáció esetén az eladó köteles a fogyasztónak igazolást kiállítani arról, hogy a vevő mikor élt a hiba miatti jogával, mi volt a reklamáció tárgya, milyen megoldási módot kért a vevő, valamint a vevő elérhetőségi adatait a tájékoztatás céljából; Ez a kötelezettség a javításra kijelölt egyéb személyekre is vonatkozik. Az igazolást az eladó haladéktalanul kiállítja a reklamáció átvételét követően, bonyolultabb hibák esetén, amelyek műszaki átvizsgálást igényelnek, az igazolás 3 munkanapon belül kerül kiállításra.
Azoknál a termékeknél, amelyekhez hivatalos szerviz véleménye szükséges, a vevő az igazolást közvetlenül azután kapja meg, hogy azt a hivatalos szerviz kiállította.
Az áru cseréje vagy visszaküldése csak sértetlen állapotban, lehetőség szerint eredeti csomagolásban és teljes tartozékkal lehetséges.
Az eladó köteles a vevőnek igazolást kiállítani a reklamáció elintézésének dátumáról és módjáról, beleértve a javítás elvégzésének igazolását és annak időtartamát, illetve a reklamáció elutasításának írásos indokolását. Ez a kötelezettség a javítás elvégzésére kijelölt más személyekre is vonatkozik.
Bejegyzés nem található...