Korrekt ár | Kedvező szállítás | 1 000+ átvételi pont országszerte Magyarországon

Reklamáció és visszaküldési eljárás

A reklamáció vagy az áru visszaküldésének eseteit célszerű közvetlenül az ügyfélnek elektronikusan elindítani.

Ezt a lehetőséget a Retino szolgáltatás biztosítja. A reklamáció vagy a visszaküldés egyszerű bejelentéséhez elegendő ismerni azt az e-mail címet, amelyet a rendelés során használt (ideális esetben a rendelés számát is).

Az ügyfél az engedélyezett méretű és súlyú csomaghoz megrendelheti a szállítást a uni-maxhoz otthona kényelméből, vagy leadhatja azt a futárszolgálat átvételi pontján. A Retino szállítási címkét generál az ügyfél számára, amelyet kinyomtathat és ráragaszthat a visszaküldött áru csomagolására. Fontos odafigyelni a méretre és a súlyra, amelyet a futár át tud venni és kézbesíteni tud. A pontos specifikációt a konkrét szállítási mód kiválasztása után, még a szállítás megrendelésének megerősítése előtt fogja látni.

Az ügyfél áttekintést kap a reklamáció teljes folyamatáról. Lehetőség van gyors kommunikációra az ügyfél és az eladó között, ami jelentősen felgyorsítja az ügyintézést.

 

Kivéve azokat az eseteket, amikor a javítás elvégzésére más személy van kijelölve, a reklamáció (hibás teljesítésből eredő jogok érvényesítése) benyújtásának helye az eladó telephelye a következő címen: Hlavní 29 (3. csarnok uni-max), 277 45 Úžice, Csehország, ahol a reklamáció elfogadása az eladott áru jellegére való tekintettel lehetséges.

Ha a javításra kijelölt személy az eladó helyén vagy a vevőhöz közelebb található, a vevő a hibát annál a személynél köteles bejelenteni, aki a javításra kijelölt.

A vevő saját érdekében gondoskodik arról, hogy az áru megfelelően és biztonságosan legyen becsomagolva, olyan csomagolóanyagba, amely megfelel a törékeny áru szállítási követelményeinek, valamint ellátja a küldeményt megfelelő jelölésekkel. Cégünk szervizközpontja a reklamáció megfelelő feldolgozása után felszólítja a vevőt a javított áru átvételére. A reklamációra visszaküldött árut – ha lehetséges – eredeti csomagolásban kérjük elküldeni. A fuvarozó nem vállal felelősséget a helytelenül (nem megfelelően vagy elégtelenül) csomagolt reklamációs küldeményekért. FIGYELEM – Helytelenül vagy elégtelenül becsomagolt reklamációs áru esetén, amennyiben a szállítás során mechanikai sérülés keletkezik, a hibás teljesítésből eredő jogok nem érvényesíthetők.

Ajánljuk:

  • az áru tulajdonjogát igazoló dokumentum (számla, blokk – ha lehetséges, másolat), vagy a változó szimbólum megadása
  • garancia-/reklamációs jegy (ha a vásárláskor kiállításra került)
  • a hiba, annak megjelenése és esetleges előfordulási gyakoriságának lehető legpontosabb leírása

A reklamáció intézéséhez szükséges címet itt találja.

Ha bármilyen kérdése van a reklamációs eljárással kapcsolatban, javasoljuk, hogy konzultáljon munkatársainkkal a +420 246 066 136 telefonszámon, vagy írjon e-mailt a következő címre: e-shop@uni-max.hu.

A fogyasztónak 14 napon belül joga van indoklás nélkül elállni a szerződéstől. Ez a határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amikor Ön vagy az Ön által megjelölt, a szállítótól eltérő harmadik fél átveszi az árut, vagy

  1. az utolsó darabot, ha egy rendelésen belül több darab árut rendelt, amelyeket külön szállítanak,
  2. az utolsó tételt vagy részletet, ha az áru több tételből vagy részből áll, vagy
  3. az első szállítmányt, ha a szerződés rendszeres szállítást ír elő meghatározott időtartamra.

A fogyasztót nem terheli semmilyen költség a visszaküldött áru raktárba történő átvételekor (a szerződéstől való elállás esetén). Az egyetlen költség a vevőtől az eladó címére, illetve a Retino szolgáltatáson keresztül kiválasztott átvételi helyre történő szállítás díja. A visszaküldött áru ellenértékének visszatérítése szokásosan az elállástól számított 14 napon belül történik.

A reklamációt, beleértve a hiba elhárítását is, harminc (30) napon belül el kell intézni, és erről a vevőt tájékoztatni kell, kivéve, ha az eladó a vevővel hosszabb határidőben állapodik meg. Ha az előző mondatban megadott határidő eredménytelenül telik el, a vevő elállhat a szerződéstől, vagy megfelelő árengedményt követelhet. A reklamációs eljárás befejezése után a vevőt elsősorban telefonon értesítjük, ismételt elérhetetlenség esetén e-mailben vagy írásban levélben. A vevő tájékoztatást kap a reklamációs eljárás menetéről, annak eredményéről, és megállapodunk az áru átadásáról vagy újbóli kiszállításáról. Az árut csak a vevő hozzájárulása után küldjük ki, hogy elkerüljük az esetleges elérhetetlenségből adódó problémákat a kézbesítési helyen.

Minden reklamáció esetén az eladó köteles a fogyasztónak igazolást kiállítani arról, hogy a vevő mikor élt a hiba miatti jogával, mi volt a reklamáció tárgya, milyen megoldási módot kért a vevő, valamint a vevő elérhetőségi adatait a tájékoztatás céljából; Ez a kötelezettség a javításra kijelölt egyéb személyekre is vonatkozik. Az igazolást az eladó haladéktalanul kiállítja a reklamáció átvételét követően, bonyolultabb hibák esetén, amelyek műszaki átvizsgálást igényelnek, az igazolás 3 munkanapon belül kerül kiállításra.

Azoknál a termékeknél, amelyekhez hivatalos szerviz véleménye szükséges, a vevő az igazolást közvetlenül azután kapja meg, hogy azt a hivatalos szerviz kiállította.

Az áru cseréje vagy visszaküldése csak sértetlen állapotban, lehetőség szerint eredeti csomagolásban és teljes tartozékkal lehetséges.

Az eladó köteles a vevőnek igazolást kiállítani a reklamáció elintézésének dátumáról és módjáról, beleértve a javítás elvégzésének igazolását és annak időtartamát, illetve a reklamáció elutasításának írásos indokolását. Ez a kötelezettség a javítás elvégzésére kijelölt más személyekre is vonatkozik.

Bejegyzés nem található...